5 Kasım 2010 Cuma

tedirgin saçmalama

"tüm varlıklar birer gölgeden ibaret,
üstelik
kimliksiz gezer sokaklarda yüreğim,
tutuklanır sonra,
bırakma!"...

...
en tanıdığım yerde
eğreti durmak;
bir kelebek tedirginliği ile,
tetikte!
en sevdiğim yerde
bir çiçek kadar korkak!
sanki
her an
biri
beni
tam orta yerimden
ikiye
kıracak!
...
sadece sen!
zati
en!
bilmezmisin sen?
"aymışam yarı gecede,
seni bulmuşam sonradan"
...
yüreğimi koyup bir bohçaya,
bir sonbaharda,
bir eylül'e kaçmışım,
en son yeşilime umut!
sığınmışım...
tedirgin bir mülteciyim sokaklarında,
üstelik kimliksiz gezer yüreğim,
kimsiz,
kimsesiz!
demiştim sana birinde sevgili "tüm kimliklerime adını yazdım ve resmini yapıştırdım"
evet,
aynen öyle
kim sorsa
adım "sen"
...
ve
birinde
yine
işte
böyle
sen küstüğünde
bir çocuk
büzüştürüp dudaklarını
ağlamıştı içine...
demişti sana
"mermi ol,
"bıçak ol saplan yüreğime,
sebebim ol!"
...
dağlarını yükleme sırtıma
kaldıramam bir kez daha
titanlığım bitti
öldü içimin atlas'ı
terkini verip kudretin
kul olmayı seçti...
...
oraklar girmesin içime
kesmesin başaklarımı
olmadım daha
bir daha yeşermem
düşersem toprağa
...
sevgili,
sen
zati
en!
ezelden gelib
ebede giden
yolumsun...
...
bil!
sen!
en!
...
kimliklerimde adın yazılı...
...
hadi
öğretmenim
düzelt imlamı
konuşmayıda öğret bana
sevmeyi öğrettiğin gibi...
...
kır turna kanatlarının küskün yanını...
...
ve
sevmeye devam et beni...
çünki ben
içimde sen;
bir tomurcuk sevinci,
seviyorum seni
su gibi...
...
a&m

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder