3 Temmuz 2009 Cuma

Saklanbaç


Gözlerimi yumdum,
Saymaya başladım.
Bir,
İki,
Üç,
Dört,
...
Açtığımda ellerimi gözlerimden,
Gitmiştin!
.
Hep baharlarda buldum seni o günden sonra.
Kar kalktığında,
Açmak üzereyken goncalar,
Uyandığında kozasında kelebek,
Kıpırdadığında toprağın karnında tohum.
.
.
Sarsak, sakin yağmurlarda en çok…
.
.
Biliyorum,
Bir gün bu bedenden de çıkıp bir başka bedene gireceksin
Ve ben
Seni sobelemeye çalışacağım,
Başka bedenlerde aynı ruhu,
Sen daha kaç kez patlatabilirsin ki çelik-çomağı?

Şimdi yine yumuyorum gözlerimi,
Sayıyorum küçük kız.
Bir,
İki,
Üç,
Dört,

Önüm,
Arkam,
Sağım,
Solum ayrılık.
Saklanmayan aşk…

1 yorum:

  1. blogu o kadar geç farketmişim ki.. Ya yeniden yazmazsaniz diye çok korkmuştum.. Ne iyi oldu.. Ne güzel oldu.. Mekan sizin ama olsun.. Hoşgeldiniz..

    YanıtlaSil