18 Ekim 2010 Pazartesi

"ruhum, mısra çekiyorum haberin olsun"


"hiç bir züleyha
beklemesin boşuna,
bu gece
tüm yusufları öldürüyorum!"
...
/ bir hançerdir sessizliğin
geceyi yırtan,
bilemezsin.../
...
bir yıldız kaydısı olup
tam içime düşüyorsun
uçurum oluyorum
boydan boya
üstümden
kendime bakıyorum,
korkuyorum,
sana tutunmak istiyorum;
sesini arıyorum
aşk yordamıyla...
...
derin bir sessizliksin,
sustuğun nefesim oluyor
daralıyorum...
...
sen
bir
yıldız kaydısı...
.
.
.
oysa
ben
sana
bakarken
kendi gözlerimi görürüm
ışıl ışıldır
ama
sen
bir yıldız kaydısı olursun geceleri,
gözümde
ışıkları söner şehirlerin
ıssızlaşırım
katran dereleri akar içimde
...
neden
ben
her gece
ıslanmış bir yaz böceği sesi
olurum;
duyulmam?
...
bir yıldız kaydısı olup
tam içime düşüyorsun;
dipsiz bir kuyu oluyorum
/kuyuda yusuf/
düştükçe düşüyorum
/hiç bir köle tacirinin urganı uzanmayacak/
...
elini tutamıyorum,
saramıyorum seni,
öpemiyorum
ve
hatta
sen korkarken uykularında
ben
çaresiz bekliyorum
tek bir şey kalıyor geriye
/alın terim kadar hakkım,
onuda saklıyorsun!/
ahhh!
son yeşili eylül'ün
seni özlüyorum
...
sağanak demiştin
sağ-anak...
işte
yine
biri
memelerine sım sıkı asılmış
gözlerimdeki bulutların
sağanak
sağanak
sağıyor
ve
ellerin / e
öyle
hasretim/
ve
öyle yabancı ki
ve
soğuk;
buzdan...
tutmaya çalışıyorum
üşüyorum
kayıp
düşüyorum
/ kuyuya/
sağanak
sağanak doluyorum içime
duy beni
boğuluyorum...
duy
duy
duy
yoksa
hiç bir züleyha
beklemesin boşuna
bu gece
tüm yusufları öldürüyorum...
...
a&m

1 yorum:

  1. Hiç bir yusuf'u öldüremez hiç bir şiir
    yusufları var eden züleyhalarsa eğer...
    ölümleride ancak züleyha'nın elinden olur...
    bilesin...)))))

    YanıtlaSil