1 Ağustos 2010 Pazar

anarşist aşk-ı makamı


anarşist aşk-ı makamı
...
camlarımı kırmış birileri,
kapımın kilidi darmadağın...
penceremden içeri kuş ölüleri atmışlar,
dışarıda ağır infaz kokusu...
tüm çiçeklerimin boynu vurulmuş!
faillerini biliyorum,
söyleyemiyorum...
bağlarlar gözlerini yüreğimin,
alır götürürler bir gece,
tırnaklarını sökerler...
güçlü değilim artık;
çözülürüm sonra;
itiraf ederim;
ismini söylerim,
eşgalini çizerler;
deşifre olursun,
korkuyorum...
resmini asarlar
istasyonlara,
otogarlara,
meydanlara...
saklanarak yaşarsın
bakamazsın aynalara
kendinden bile korkarsın
sana kıyamıyorum...
...
git!
uzaklaş buradan!
ben belalı adamım,
sana aşk bulaştırırım,
dayanamıyorum...
...
a&m

2 yorum:

  1. git!
    uzaklaş buradan!

    bu en zorudur GİTlerin..

    YanıtlaSil
  2. "sana kıyamıyorum,
    git, uzaklaş buradan" demek, diyebilmek,
    sevdiğini, kendinden çok düşünmek,
    zarar görmemesi için duyguları hiçe saymayı,
    acı çekmeyi göze almak...
    ...
    o'nu koruma içgüdüsü devreye girdiyse,
    bu gerçek aşk'tır...

    YanıtlaSil