17 Ağustos 2009 Pazartesi

Yolun Açık Olsun Dostum...

Yolun Açık Olsun Dostum,
Soranlara Selam Söyle...
...
Bazen öyle anlar olur ki dil tutulur,
Öyle bir an bu an...
İki kez yetim kaldım, çok kötü bir duyguydu.
Artık bitti demiştim,
Artık yetim kalmak yok diye bilmiştim güzel adam.
2005 yılıydı,
Blogda bir çocuk yüreği ile tanışmıştım,
Bir adam ile,
Bir baba ile;
Senin ile,
Halis Abi ile...
...
Bu gün hiç bir şey yazasım yok,
Bu gün susasım var,
Bu gün kaçıp saklanasım bir yerlere...
Bu gün gözlerimi kör,
Dilimi lal,
Kulaklarımı sağır edesim var...
...
Bu gün,
Öğlen namazında...

"Merhumu iyi bilirdik"
...
Sonra?
Unutulacağını mı zannediyorsun?
Kolay şey mi "BABA" diyebilmek bir adama?
...
Yazıyı henüz eklemiyorum babacığım,
Şimdilik bu kadar.
Ama unutma, bizim Baba-Oğul ilişkimiz dün saat 16:05 te bitmedi.
Farklı bir mekana,
Farklı bir boyuta gidiyorsun.
Yolun açık olsun dememe gerek var mı bilmem,
Ben desem de, demesem de senin yolun her zaman açıktır,
Aydınlıktır,
Masmavidir...
...
Güle güle,
Güllerle,
Yıldızlarla babacığım.
Soranlara selam söyle...


www.blogcu.com/halisabi

http://asivemavi36.blogcu.com/halis-abime_43339051.html

4 yorum:

  1. Üzüntünü gönülden paylaştığımı bilesin.Sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  2. hiç bir cümlenin saramayacağı yaralar bilirim.. Susmak gerek bazen..Dua zamanı..

    YanıtlaSil
  3. "Blogda bir çocuk yüreği ile tanışmıştım"...

    ne gözel... ve onu itirmek ne qeder kederli...
    kederinize şerik oluram.

    YanıtlaSil